Gordon

Gordon

Szankcionált múltunk - ma!

2014. január 22. - Gordon.

A háború előtti Horthy rendszer működésének alapvetően két, emberéletek százezreiben mérhető katasztrofális következménye volt. Volt egyéb nyilvánvaló katasztrofális következmény is, amire most nem térnék ki, mert nem ez a bejegyzés tárgya. A két katasztrofális következmény, ami kb. egymillió(!!) magyar halálos áldozatot követelt (az ország lerombolásáról itt most szó se essen), a magyar holokauszt bekövetkezte és a Szovjetunió elleni felesleges, bűnös és felelőtlen háborús részvétel civil és polgári áldozatai - harctéren, valamint hadifogság és háborús események következtében. Ezek a következmények nyílegyenes okozatai voltak a rendszer célkitűzéseinek, politikájának és egész szellemiségének.


Ezekkel a katasztrofális következményekkel a mostani rezsim nem tud elszámolni! Ugyanakkor erre görcsös kísérleteket tesz, amire jó oka van. Fő irányvonalának választotta ugyanis ennek a rendszernek a restaurációját, folytatását, egész szellemiségének átvételét és újbóli üzembe helyezését. Hogy ez megvalósulhasson, valahogy el kell számolnia azokkal a dolgokkal -a nyilvánvaló és ismert következményekkel -  amik ezt a rendszert véglegesen diszkvalifikálták - a lerombolt országgal és a kb. egymillió halottal.
Ennek alapvetően két módszerét választották. Történelemhamisítás és a felelősség áthárítása másokra, valamint külső, nem befolyásolható körülményekre.
(Van természetesen a tárházban sok más piszkos fogás is, de ezek most nem ennek a bejegyzésnek a témáját képezik.)
Indokolniuk, védeniük kell tehát a védhetetlent, hogy ilyesminek a napirenden kívülre helyezése szalonképessé tegye azt, amit vissza szeretnének erőltetni. Ennek érdekében rendszerezett, átfogó hálózatot igyekeznek létrehozni, amely hálózat rendszeres, szisztematikusan történelemhamisító, hazug felelősségáthárító tevékenységet végez. E célból különböző "intézményeket" hoznak létre. Ilyen a Terror Háza, ilyen a most létrehozott Veritas történelemkutató intézet, ilyen a "hazafias" Magyar Művészeti Akadémia, ilyenné válnak az ellenőrzés alá vont egyéb kulturális és közintézmények, amelyek védnöksége alatt "konferenciákat" rendeznek történelemhamisító tartalommal, szoboravatásokkal, "hagyományőrző" abszurditások támogatásával.
Ez a tevékenység már folyik egy ideje a jelenleg kormányt alkotó Fidesz részéről, de mostanra végleg elfelejtették az eddig itt-ott még alkalmazott óvatosságot. Feltehetően a hatalom hosszú gyakorlása már elaltatta az éberségüket, belefásultak a színlelésbe. Vagy csak a vesztüket érezve fokozzák az iramot?

A történelemhamisítás intézményesítésére a legutolsó eklatáns példa a Veritas nevű műintézmény létrehozása, amelynek vezetésére találtak megfelelő alanyt is, egy érdekes módon egyedüliként pályázó kurzustörténész (Szakály Sándor) személyében. Ő rögtön teljesítette is az elvárásokat történelemhamisítási ügyben: ordenáré módon a zsidótlanító, akkori náciszövetséges rezsim náci szóhasználatát használva idegenrendészeti intézkedésnek nevezve a magyar holokauszt első felvonását, a magyar hatóságok által végrehajtott zsidó deportációt hóhéraik kezére. (Ezt megismételték 1944-ben, ugyanazok kezére adva a magyar zsidóságot, a Kamenyeck Podolszk-i hasonló akció eredményének ismeretében.)
Szintén intézményesített történelemhamisítás tanúi lehettünk a minap az MTI épületében, a Magyar Művészeti Akadémia, a Magyar Tudományos Akadémia és az Emberi Erőforrások Minisztériuma védnöksége alatt megrendezett "konferencián", ahol kurzustörténészünk a nemzet tudomására hozta, hogy a határainktól majd 2000 km-re vezényelt szerencsétlen magyar katonák (a kegyetlenkedőkről itt most nem is beszélek) a hazát védő hősök voltak, nem pedig áldozatai az őket oda küldőknek. Különösen megkapó cinikus aljasság volt az oda kényszerített, halálra szánt munkaszolgálatosokat hazát védő áldozatvállalóknak beállítani.
De valójában nincs min meglepődni a fentieken: a sokszázezres veszteségeket, sőt tudatos "zsidótlanító" népirtási intézkedéseket történelemhamisító hazugságokkal tán így lehet eltakarni, indokolni - legalábbis egyesek előtt. Az viszont borítékolható, hogy az ilyesmikhez nevüket adók ezzel élik fel valaha volt hitelességük utolsó maradékát.

A felelősség áthárításának kísérlete a milliós halálokozásért szintén intézményesített formában történik. A magyar katonai veszteségekért a felelősséget ugyan régi-új ideológusaink nem merik a megtámadott, hazájukat védő szovjet hadseregre hárítani, itt bajban vannak. Megelégszenek ezért holmi történelmi szükségszerűség és kényszerpálya emlegetésével.
Bepótolják viszont ezt felelősségáthárítási ügyben a magyar holokausztot illetően, ami a Magyarországot ért legnagyobb emberélet-veszteséget jelenti. A régi-új kurzus szerint ezért a Horthy-rendszer nem felelős!  "Elfelejtik" a békeidők jóváhagyott antiszemitizmusát, a már háború előtt beindult zsidótörvényalkotási folyamatot, a zsidóságot sújtó rendeleteket/intézkedéseket, összeírásokat, megkülönböztetést-kirekesztést. A kurzus szerint minden a német megszállással kezdődött és mindenért, ami ezután történt, a németek a felelősek. Rögzítik mindezt a legális magyar Alkotmányt eltörlő és önkényesen helyettesítő Alaptörvényben is, amely szerint a német bevonulással megszünt Magyarország függetlensége - ergo, ami ezután történt, azért magyar hatóságok már nem felelősek. "Elfelejtik" itt említeni a német bevonulás teljes elfogadását virágcsokrostól, nulla ellenállásostól, Horthy helyénmaradásával, hadsereg feletti folytatólagos főparancsnokságával és a náci szövetség fennmaradásával. Ugyancsak "elfelejtik" felelősségelhárítóink megemlíteni a magyar hatóságok dicstelen és egyedüli szerepét a halálos deportáció teljes végrehajtásában, ahol rendkívüli hatékonyságot és kötelességtudatot tanúsítottak - mintegy 200 000 tisztviselő. Ezen kötelességtudó buzgóság nélkül a magyar holokauszt nem lett volna végrehajtható!
Köztársasági elnökünk, Áder úr ezügyben odáig volt hajlandó elmenni, hogy nagyvonalúan kijelentette: a magyar állam "nem védte meg" zsidó származású állampolgárait. (Kérdés, ki ellen? Csak nem saját tisztviselői és hatóságai ellen?) A két legmagasabb intézmény, az államelnök és az Alaptörvény tehát nyilatkozott felelősségáthárítási ügyben. Csak a németek, a mi kezünk tiszta! Ezt még azért sulykolni kell, megtámogatva ezzel-azzal. Holmi "konferencián" elhangzó nyilatkozatnál kézzelfoghatóbb "bizonyíték" kellene! Semmi baj, ilyesmiért nem kell kormányunknak a szomszédba mennie. Jó lesz erre Budapest egyik legszebb köztere és egy ordenáré, ám annál hazugabb-szájbarágósabb "szoborkompozíció", aminek méltatására szintén akad valaha neves művész (Melocco Miklós), holmi Kerényikhez, Makoveczekhez, Dörnerekhez és másokhoz hasonlóan. A tiszta ártatlanságot megszemélyesítő, Horthy-Magyarországot ábrázoló arkanygyalra (nem kicsit sok ez azért a jóból?) rátelepül a megszálló német sas! Tényleg mély szimbólika - hároméveseknek!

Egy szó mint száz, teljes gőzzel iparkodnak a rendelkezésükre álló intézmények, állami anyagi eszközök, kisajátított oktatás és közvéleményformálás segítségével tisztára mosni, elhazudni a visszahozni kívánt háború előtti rendszer elévülhetetlen és vállalhatatlan bűneit. Ez természetesen elengedhetetlen előfeltétele a rendszer elfogadhatóvá tételének. Különben esetleg egyesekben felmerülne annak a gondolata, hogy mindez ismét ugyanoda vezet.
Közönsége ennek mindenesetre van, amit a NOL-cikkek kommentjeinek jó része, de a "békemenetelő" fideszes közönség létszáma is tanúsít.
Magam ezügyben csak egyetlen dologra hívnám fel a figyelmet. Emlékezzünk az előző menet (1920-1945) következményeire!!

A bejegyzés trackback címe:

https://gordonblog.blog.hu/api/trackback/id/tr428429274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

325915 2014.01.22. 14:15:46

Kíváncsi vagyok, hogy Merkel Angyalka mikor veri pofán Viktorkát, hogy teljes erővel igyekszik a nyakába borítani a szart megpúpozva a bilit Horthy Mikike szarával is? Az, hogy Magyarország történelmét hamisítja, de hogy az egész világét, ....

289876 2014.01.22. 14:56:06

1. Véres kard Merkel már reagált, van róla egyírás a NOL-on. Nem örül, de ezt nem mondhatja, magyar belügynek nyilvánítja a szobrozást. Azért elmondja, hogy ők vállalják a múltat és elhatárolják magukat tőle (nyilván a mai magyar rezsimmel ellentétben) és hogy túl "gyors" volt ez a döntés - ami a helytelenítés finom megfogalmazása.

325915 2014.01.22. 15:48:27

Gordon, Orbán semmi finom megfogalmazásból nem ért.

289876 2014.01.22. 15:55:54

Kösz, Yankari! Emilke: szerintem se. Más: volt a hitlerájban egy kultúrális műintézmény, aminek az Ahnenerbe nevet adták. Megalakulására Himmler adott utasítást és feladata szintén "történelemkutatás" volt. Célja: igazolni a náci fajelméletet és az összes misztikus marhaságot a német atlantiszi félistenektől a felsőbb-és alsóbbrendű "fajokig", megkeresni a szent graal-t, igazolni a holokausztot és és a német nép történelmi hivatását, ami mások feletti uralkodásról és kiirtásról szólt. A hitleráj ideológiai igazolása "történelmi" kutatások alapján. Szintén történelmi kutató intézet volt, aminek tevékenységéhez neves figurákat igyekeztek toborozni. Volt is jelentkező... Szóval a Veritas ötlete nem új! Igaz, a dolog nem olyan nagyívű mint a nagy elődé, az még kicsit odébb van, bár ahogy alakulnak a dolgok, nem tűnik olyan távolinak ...

328579 2014.01.22. 15:58:21

Lehet én vagyok tájékozatlan, de úgy olvastam, Szakály arra hivatkozással nevezte az eljárást idegenrendészetinek, mivel azokkal szemben jártak el, akiknek nem volt magyar állampolgársága! Tévednék?

11677 2014.01.22. 15:58:54

Kedves Gordon! Mindamellett amit itt leírsz, van egy bibi. Ez a bibi pedig a kommenizmus, a bolsevizmus elleni harc. Most, amikor oly nagy diadalt ül a kapitalista rendszer a szocialista rendszerek felett aratott hidegháború – gazdasági verseny eredményeként, Horthyék, és követőik joggal büszkélkedhetnek azzal – bár nem tudom, hogy büszkélkednek-e? -, hogy „amíg az angolok, amerikaiak, franciák a szovjetek SZÖVETSÉGESEI VOLTAK, addig Horthy már a II. világháborúban is a BOLSEVIZMUS ellen harcolt!” Sokszor kritizáljuk a „kettős mércé” –t. Sajnálatos, de tény, hogy ez is a politika eszköze. Abban az értelemben, hogy mindig a PILLANATNYI SAJÁT ÉRDEKÉT tartja szem előtt. Erre nagyon eklatáns példa Wass Albert gróf esete. Tudtommal a Keleti Fronton való vitézkedéséért két alkalommal is vaskeresztet kapott Hitlertől. A háború után Csauseszkuék – mint háborús bűnöst – kikérték az USA – tól, aki NEM ADTA KI ŐT, hanem a FLORIDAI Katonai Egyetemen tanárként alkalmazta. (Hasonló kegyeket élveztek nyugaton a VH elől menekült Horthy-ista tisztek például a Szabad Európa Rádió, Amerika Hangja alkalmazottjaiként.) Felmerülhet a kérdés: ha Wass Albert a Hitlertől kiérdemelt két vaskeresztet a NYUGATI FRONTON szerezte volna, akkor is oly kedves lett volna az USA-nak, hogy egy katonai egyetemen tanárként alkalmazza? (Hasonló persze a SZER – nél, és más helyeken foglalkoztatottak ügye is.) Persze, ettől még nem kellene a 45 előtti politikát minden negatívumával együtt példaképül venni a jelen kurzusnak, de sajnálatosan a „baloldal”, az „ellenzék” is ugyanazt a követ fújja a rendszerváltás óta, mint a jobboldal, azaz: „a szocialista rendszerben MINDEN ROSSZ volt!”. Ha ez így igaz, akkor miért ne térnének vissza a 45 előtti politikához és magatartáshoz?

289876 2014.01.22. 16:14:17

vaszicsab: Freewolf, téged én eredeti neveden letiltottalak a blogomon. Más néven sem vagy nálam kívánatos. Ne jelentkezz itt többet, az indokokat rég megírtam. Jelen próbálkozásod pont igazolja Szakály aljasságát, miután csak a zsidó származásúakat deportálták, más állampolgároknak védelmet nyújtottak. Az akció nyíltan zsidótlanítási intézkedés volt, amit Szakály jól tud. Ez volt a magyar holokauszt első fejezete, amit Szakály szintén jól tud. Ide többet ne gyere - semmilyen néven! Lord: amit írsz, annak nincs köze a post témájához. Amúgy javasolnám, hogy előbb tisztázd magadban az alapállásodat a Horthy-éra visszerőltetéséhez történő hozzáállásod tekintetében, amely visszerőltetés szerinted természetes (majdhogynem üdvözlendő). A mai baloldal itt engem ebben a postban nem érdekel, azzal együtt, hogy amit erről állítasz, nem áll. De mint mondtam, ez a post nem a baloldalról szól!

11677 2014.01.22. 17:07:34

8.-ra Gordonnak: A Horhy rendszerhez való viszonyomat, már régen tisztáztam. A Horthy rendszer nekem egyenlő a kapitalizmussal. Egyikért sem lelkesedem!

289876 2014.01.22. 17:10:03

9. lord A Horthy rendszerrel nem a kapitalizmus volt a fő baj. Mint ahogy a hitlerájjal sem. Kár, hogy ez elkerülte a figyelmedet. :-(

251002 2014.01.22. 17:20:28

A Horthy-korszak visszaállításában statisztált bizony a liberális jogállam is. A Terror Házát s közös erővel hozták össze. A nyilas szellemet liberális asszisztenciával szabadították ki a palackból. Jehunál említettem már, hogy az összes rendszerváltó párt közös bűne a történelemhamisítás - például '56 vonatkozásában. Hogy a történelemhamisítás a jobbldal számára nem áll meg '56-nál, azon pedig nincs mit csodálkozni. Az írásodban természetesen igazad van. Csak azt teszem szóvá, hogy Te sem kiáltottál, amikor az első történelemhamisítást '56 forradalmi szellemével kapcsolatban a rendszerváltó politikai elit közösen elkövette.

289876 2014.01.22. 17:33:20

11. aLEx Az lehet, hogy a liberálisok (SZDSZ?) is közreműködtek történelemhamisításban. "Rendszerváltó" párt voltak. A baloldal nem! A baloldal megalkuvása egyes kérdésekben létfenntartási besz@riságból ered - a rendszerváltás után nem voltak éppen erős tárgyalási pozícióban. Hogy nem áll meg a hamisítás jobberéknél, azon magam sem csodálkozom. A hamisításokat magam szóvá tettem, amikor ezekre felfigyeltem. Máshol, majd itt is.

11677 2014.01.22. 17:36:31

10.-re Gordonnak: Tudod a "Hitler utódok" - kal - mivel kapitalisták voltak - kiegyeztek az amerikai-, angol-, francia szövetségesek, és azok behasaltak nekik. Bocsánatos bűnösök voltak, hiszen - 45 után - a fő ellenség a kommenizmus lett. ÉS MINDEN OLYAN ERŐT EBBE A HARCBA ÁLLÍTOTT BE AZ ADDIGI SZÖVETSÉGES USA, Angol, Francia, ÉS MOST MÁR A NYUGAT. Viktorkáékkal sem volt semmi baj addig, amíg nem kacsingattak Kína, meg Oroszország felé. Pedig csak a nyugati tőkéseket - köztük USA-t - utánozzák. Jupiternek szabad üzletelni Kínával, az oroszokkal, Viktorkáéknak nem?

291070 2014.01.22. 17:44:15

na igen, a felelősség áthárítás, az nekünk nagyon megy! mongolok, vizigótok, törökök, labancok, németek, gaz kapitalisták, rohadtszemétmocskos EU, mindenki hibás, csak mi vagyunk ártatlanul megtámadott és meghurcolt nép! való igaz, a németek képesek voltak szembenézni a múltjukkal. mi pedig nemhogy ehhez vagyunk gyávák, de még piedesztálra is emeljük dicstelen szereplőit! mi több, generációkat fogunk hamis történelemszemlélet jegyében NAT alapon oktatni a torzított múltra, ami, persze, eleve megágyaz a lázadásnak azzal szemben, aki arról mást mer mondani! ügyes. és ördögi is egyben.

289876 2014.01.22. 17:55:38

14. keleti bölcs Mindez így van! Meg a BALSORS...

251002 2014.01.22. 18:05:45

RE: 12. Gordon. (szerkesztő) 2014. 01. 22. 17:33 Részben igazat adok neked ebben a hozzászólásban is, de más részben ellent kell, hogy mondjak a következők szerint. "Az lehet, hogy a liberálisok (SZDSZ?) is közreműködtek történelemhamisításban. "Rendszerváltó" párt voltak. A baloldal nem!" De bizony a "baloldal" is rendszerváltó párt volt. Vagy minek nevezzem az MSZMP-ből alakult MSZP-t? Van valami olyan baloldal is hazánkban, amiről nem tudok? "A baloldal megalkuvása egyes kérdésekben létfenntartási besz@riságból ered..." Ez részben így igaz. De ne felejtsd el, hogy ennek a besz@ri "baloldalnak" sikerült fölvennie a "kapitalista eszméket"! Hisz milliárdosok sokaságát adta! Nekik legkevesebb önmaguk számára meg kellett teremteni '56 forradalmiságából a saját lelkiismeret felmentését szolgáló köpönyegváltó "eszméket". Ez volt maga a történelemhamisítás!

11677 2014.01.22. 18:13:26

14-re Keleti Bölcsnek: Ugyanakkor vannak, akik nem ismerik el - be -, a KETTŐS MÉRCE alkalmazását a politikában: "Barátom vagy, ha a szövetségesem ellensége is voltál, ha most velem vagy, a volt szövetségesem elleni harcban."

291070 2014.01.22. 18:39:51

lord: amikor a nyugati ronda kapitalisták - merő nyerészkedési szándékból, persze - üzletelnek kínával, oroszokkal, azt a kölcsönösség elvén teszik. hoci-nesze. fel sem merül a poltitikai/gazdasági befolyásolás alá kerülés. node orbán basi esetében? hm?

328458 2014.01.22. 19:12:00

A történelem-hamisítás mindig IS a hatalom igyekezete. A hamisítás nagysága szubjektív alapon ítélhető meg, de a jobboldaliak mindig az élen jártak ebben IS ! A Terror Háza az akkor hatalmon levő, jelenlegi regnálók alapítása, bűne, kimondottan a már akkor jelentkező baloldali ellenességük kifejezésére. A ködösítés végett néhány fasiszta rémet IS megjelentettek, de hatalmas mértékben a korábbi szocialista rendszer hátrányos oldalűának bemutatása ( jól felnagyítva ! ) volt a cél. Az utánuk következő baloldali kormányzat ( bár vacillált a megszüntetésén ), - a vezetője kivált - nem merte mégsem megszüntetni, gyávaságból. Mert már akkor IS előre vetítette a 2006-os kormánybuktatási igyekezet az akkor csúfos vereséget szenvedő, győzelmében elbizakodott csoport a zsigeri baloldal-gyűlöletét. A kormányzat - akkor - reménykedett lecsillapításában, de ez aztán nem sikerült, így 2010-ben mindent elsöprő támadással a baloldal teljes megszüntetésére törekednek napjainkban IS nagy hévvel ! Egyébként a 'nyugati' hatalmak mindig IS a szocialista tábor ellen voltak, 1917-től folyamatosan, de látva a II. V.H. kimenetelét, a konc kedvéért ( a Szovjetunió teljes Európát szocializáló lehetősége gátlására ) léptek hadba a nácik ellen ! Mai nap ez az ellenszenv mételyezi egyes csoportok, emberek kapcsolatát egy egységes, békés Európa kialakulása gátlására. Sajnos a ködös fejekben van ennek a butaságnak igen jó táptalaja még sokáig, ahogy látom !

235117 2014.01.22. 20:20:50

6. vaszicsab Ismereteid felületesek. Valóban fő szempont a magyar állampolgárság hiánya volt, de csak a zsidóknál, és a politikai megbízhatatlanoknál. Azon kívül az közéjük betuszkolt felvidéki zsidók jó részének nem volt magyar állampolgársága, nem volt anyakönyvük se, őket a helyi rabbi tartotta nyilván, szükségük se volt rá, ki se mozdultak lakóhelyükről, nem érezték szükségét. Akiknek meg volt, azoktól elvették azzal, hogy újat kapnak, majd szépen beterelték őket a többiek közé azzal, hogy nincs semmilyen papírjuk. Ugyan te nem beszéltél a Szakály féle idegenrendészeti eljárás problémájáról, de azért elmondom, hátha nem tudsz róla, Hermann Göring a nürnbergi per során ugyanezzel indokolta a zsidók koncentrációs táborokba hurcolását.

60145 2014.01.22. 22:22:34

Az, hogy le vagyok szarva, a beosztásomhoz tartozik. Hogy szétkenjem magamon, az már nem. De mit szóljunk ahhoz, ha egy nemzeten a saját, szabadon választott vezetői kenik széjjel?!

325915 2014.01.22. 22:27:36

Elkövetjük ismét azt a hibát, hogy a védelemre a szükséges fegyveres akciókat nem tesszük meg. A tárgyalási alap fegyverrel a kézben egész más, mint térden állva.

289876 2014.01.23. 08:25:42

19. relatív Valóban, a nyugati államok ellenérzéssel viseltettek a SZU iránt. Tegyük hozzá, hogy Sztalin 30 éves országlása nem sok rokonszenvre adott okot. Hasonló érzésekkel viseltettek az általa összehozott kelet-középeurópai birodalommal szemben is, amit ennek hátsó udvaraként értékeltek a hidegháború éveiben. Sajnos az utód-rendszerek ma igazolják, hogy a meglepően népes klientúrával rendelkező, legrosszabbat felmutató gárda kordában tartása az "átkos" évei alatt, nem nélkülözte a valós alapokat. A történelem hamisítása/átértékelése valóban nem egyedi jelenség. Olyat azért ritkán látni, hogy ezt milliós halált okozó, emberiség elleni bűnök igazolására (lásd pl. idegenrendészeti akció, megszállás-mese), rendszeresítik - mint most. A Kádár-évek alatt a sztalinista évek elítélése etalon volt. Azért az akkoriak máig áttelelt egyike-másika sem patyolattiszta, lám, egyik itteni képviselőjüknek is csak a "kapitálizmus" a fő kifogása a Horthy-világ ellen, a jelen postban tárgyalt 1941-es hazi népirtás, deportáció, holokauszt nem ügy. Nem esik messze tőle a jó kis nemzeti önérzetes nacionalizmus sem. A nyugati hatalmakat a nácik támadták meg, előbb, mint a SZU-t. Itt a konc motivációját részükről nem tudom felfedezni. A baloldal beszarisága a mai napig tart. Ezt részben (de csak részben!) pragmatikus meggondolások motiválják. 21. Atlasz Érzékletes leírás! Ezeket a "vezetőket" majd WC-pucolásra kell kötelezni. Ugyanakkor nem lehet elnézni afelett, hogy drukker-táboruk népes és láthatólag élvezi a szarszagot. 22. Véres kard Én valahogy nem vágyom fegyverekre. Határozott elvekre és fellépésre inkább.

36888 2014.01.23. 11:53:47

20....Az USA ugyanúgy koncentrációs táborokba hurcolta a japán származású állampolgárait, és kiutasította az állampolgárság nélkülieket, mint ......ja, Ők gyöztek. A faji (sic) megkülönböztetés miatt pellengérre állított Erwin Rommel tábornagy elé járultak a Brit hadifoglyok, hogy a niggerekkel (akik szintén brit egyenruhában estek hadifogságba) ők nem hajlandók egy táborban lakni, együtt étkezni...stb....akkor hogy is van ez? Virág elvtárs s.k.

289876 2014.01.23. 12:52:07

Virág, ezzel a hamis szerecsenmosdatással már korábban próbálkoztál - akkor sem ment. Az itteni aljas érvelésed hazúg pontjai: 1. Az USA hadban állt Japánnal, Japán volt a támadó. Hadban áll Magyarország a zsidók országával, vagy általában zsidókkal? Ellenségei voltak zsidó menekültek bármilyen szinten is Magyarorszának? A válasz mindkettőre NEM! Az egyedüli indok az antiszemita zsidótlanítási igyekezet, akár a halálba. Namost, ezt te nagyon jól tudod, ezért mocskos, nyilaslelkületű próbálkozás az ellenkezőjéről erősködni. 2. Az USA a saját japán származású állampolgárait valóban elkülönítette a háború alatt , de nem megsemmisítés céljából. Az akkori Magyarország NEM ezt tette, hanem halálba küldte a menekült zsidókat (nem idegen ország állampolgárait, hanem hontalan menekülteket), sok esetben saját állampolgárait is. Ilyet az USA NEM tett. Menekülteket sosem utasított ki azok kezére, akik elől menekültek. Az USA hivatalosan bocsánatot kért a japán internáltaktól, a mai fideszbagázs ezt nem teszi, hanem maszatol. Namost, mindezt te tudod, mégis erőlködsz a gyilksságok mosdatásával. Ezért, kedves Virág, itt most megkérnélek, hogy a blogomat többé ne látogasd, ide ne írjál. Ha megteszed, töröllek és spamra kerülsz. Az elveket régen többször leírtam. Nem biztosítok helyet náci-nyilas-aljas propagandának. Nem biztosítok helyet a személyem, vagy elvbarátaim mocskolásának. Nem biztosítok helyet rasszista, antiszemita mesterkedéseknek. A három kritériumból te kettőnek megfelelsz. Csak, hogy tudd... Ha szerepelni akarsz széljobbos jétedre itt, kivált az ajánlóban, javaslom, hogy dobjál fel egy zenei YouTube-videót, a felkerülés garantált! Ott egyre "jobb" társaságban is érezheted magad. De megteszi egy bejelentés is, hogy pl. nyugdíjba mentél.
süti beállítások módosítása