Gordon

Gordon

Széles örökmozgója

2013. április 13. - Gordon.

 

Nagy dologra készül e kis haza! Már idén öszre! Széles Gábor, üzletember, a Videoton és az Ikarus felvásárlója, a szeretett "Békementek" egyik értelmi szerzője és finanszírozója, a Magyar Hírlap nevű független, igazmondó sajtótermék tulajdonosa, örömteli hírrel hozta izgalomba a sokat megért magyar nagyérdeműt.
Energia-cellát hoz forgalomba! A forgalomba hozandó energia-celláról a következő információk szivárogtak ki eddig:
- A szerkezet a levegőből "csatolja ki" az energiát.
- Több háztartás energiaellátását biztosítja.
- Próbaüzem során eddig 3 órán át a várakozásoknak megfelelően müködött.
- Tesla tévedését korrigálva a "kicsatolás" nem magas feszültségen, hanem erős áram által történik.
- A találmány Nobel díj szintű.
- Idén ősszel kezdődik a sorozatgyártás, évi egymillió darab az előirányzat.
- A készülék gyártása és forgalmazása Magyarországon 500 éve nem tapasztalható fejlődést fog eredményezni.
- Minden magyar részesülni fog a gyártás/forgalmazás áldásaiból, de az EU-nek is juttatunk mindebből.
A derék Széles mindemellett időt szakít egy másik világtalálmány forgalmazására is, amely a Diesel motorok légszennyezését nullára csökkenti.

Nagy dologra készül e kis haza! Már idén öszre! Széles Gábor, üzletember, a Videoton és az Ikarus felvásárlója, a szeretett "Békemenet"-ek egyik értelmi szerzője és finanszírozója, a Magyar Hírlap nevű független, igazmondó sajtótermék tulajdonosa, örömteli hírrel hozta izgalomba a sokat megért magyar nagyérdeműt. Energia-cellát hoz forgalomba!

A forgalomba hozandó energia-celláról a következő információk szivárogtak ki eddig:

- A szerkezet a levegőből "csatolja ki" az energiát.

- Több háztartás energiaellátását biztosítja.

- Próbaüzem során eddig 3 órán át a várakozásoknak megfelelően müködött.

- Tesla tévedését korrigálva a "kicsatolás" nem magas feszültségen, hanem erős áram által történik.

- A találmány Nobel díj szintű.

- Idén ősszel kezdődik a sorozatgyártás, évi egymillió darab az előirányzat.

- A készülék gyártása és forgalmazása Magyarországon 500 éve nem tapasztalható fejlődést fog eredményezni.

- Minden magyar részesülni fog a gyártás/forgalmazás áldásaiból, de az EU-nek is juttatunk mindebből.

A derék Széles mindemellett időt szakít egy másik világtalálmány forgalmazására is, amely a Diesel motorok légszennyezését nullára csökkenti.

 

Nézzük hát, mindnyájunk épülésére, mi szűrhető ki mindebből.

Én a közepén kezdeném. Ugyanis engem mellbe vágott ez az 500 éve nem látott fejlődés-dolog. Eltöprengtem, mi volt a helyzet 500 évvel ezelőtt Magyarországon.

A kérdéses időpont ugyebár 1513 lenne. Tanultam történelmet, az olvasottságom is nagyobb, mint a Széles-féle Diesel motor szennyezőanyag kibocsátása, mégsem ugrik be, hogy ez az időszak az őrületes fejlődésről maradt volna fenn a krónikákban, kis hazánkat illetően.

Ekkor egy év volt hátra a Dózsa féle felkelésig. A felkelés nyilván nem a fejlődés túlzott üteme miatt tört ki.

Kerek 13 év volt még hátra ekkor a mohácsi vészig, ami ugye szintén nem a szédületes fejlődés egyik kilóméterkövének bizonyult Magyarország történelmében.

Szóval nem tudom... Ilyesmit produkálna ez a levegő-találmány?

Felötlött még bennem, olvasva a bíztató perspektívákat, egy másik gondolat is. A szép, kerek számokat illetően... Évi egymilló darab! Emmán döfi! Azt az egyszerű pógár is feléri ésszel, hogy az egymillió, az nagyon sok!

Na de mire gondoltam, ill. asszociáltam én? Hát persze, hogy az egymillió új munkahelyre! Naná! Ez is meg lett ígérve. Egyelőre ugyan csökkent a valódi munkahelyek száma (ha az értelmetlen, éhbért sem elérő "közmunkákat" leszámítjuk), de maga a kijelentés valóban imponáló volt. Viszont itt megértettem a magasabb összefüggéseket. Mert hát honnan származna az egymillió új munkahely? Hát persze, hogy a Széles féle perpetuum mobile gyártásából és forgalmazásából! Emberek, még ezt sem értettétek meg? Hiszen Széles elmondta! Itt fogják gyártani (a gyártási központ Székesfehérvár lesz) és minden magyar részesülni fog a dologból. Minden peretuum mobile (a következőkben "perpi", az egyszerűség kedvéért) egy-egy munkahelyet jelent. Egymillió perpi, egymillió új munkahely! Egyszerű ez, mint az ágyba sz.. izé, mint az egyszeregy!

Rögtön megvilágosult ennek a titokzatos összefüggésnek a megértésével előttem annak az első hallásra rejtett értelműnek tűnő Széles-féle kijelentésnek is a mélyebb értelme, amely szerint a perpi forgalmazása újabb 2/3-ot jelent a Fidesz számára. Hát persze!! Hiszem meglett az ígért egymillió új munkahely! Már idén ősszel! Így minden hirtelen a helyére kerül: meglett nemcsak az egymillió új munkahely, de itt a gazdasági kánaán is, mindez a fideszpárti Széles jóvoltából, nyilván a Fidesz által is finanszírozva (jajj, csak nem adópénzt erre - erre menne ki?), így nincs más hátra, mint előre.

Idáig elérve felötlik bennem, hogy még nem csaptunk a lecsóba, magáról a világtalálmányról (mert ugyebár világnemzet lettünk, így a "mi" találmányunk is ugyebár világizé...) még nem is elménckedtünk. Mielőtt azonban erre is sor kerülne, megemlítenék egy elmés kommentet, amit a témáról szóló NOL-cikkek utáni kommentmezőben találtam. A fürge észjárású kommentelő  felveti a kérdést: miért foglalkozik Széles a Diesel motorok fejlesztésével, ha már megvan a levegőből nyert "ingyen" energia? Jó kérdés!!!

Na, akkor végre magáról a találmányról, a műszaki és fizikai szempontokról! Mert ez a lényeges a dologban! Hát akkor nézzük!

De jaj, most látom, hogy a post túl hosszúra sikeredett. Ezért ilyesmire már nem jut itt hely, sorry! Na, szebb jövőt! Oszt jónapot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gordonblog.blog.hu/api/trackback/id/tr228429216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

289876 2013.04.13. 17:04:33

A másik világtalálmányt illetően így nyilatkozik Széles: "A másik nemzetközileg is fontos találmányról elmondta, azzal a dízelmotorok fogyasztása jelentősen csökkenthető, környezetszennyezését pedig nullára lehet majd levinni." Erről a Nobel díj szintű világtalálmányról részletes információim vannak! Ezt most megosztom a NOL olvasóival, hogy enyhítsük az őszig bizonyosan fennáló bizonytalanság okozta szorongást. A Diesel-motorral kapcsolatos üzemanyagfelhasználást és szennyezést tökéletesen kiküszöbölő találmány ... na mi? Az bizony nem más, mint az üzemanyag-vezetékbe épített elzáró csap! Ennek zárt állapotba állításával úgy az üzemanyag felhasználás, mint az ezáltal okozott környezetszennyezés tökéletesen megszűnik! A nemzetközi érdeklődés a találmány iránt már most óriási, Széles a világ fontosabb országainak államfőit az általa megvásárolt Zala megyei Batthyány kastélyból kialakított wellness szálloda komlexumban fogadja.

15349 2013.04.13. 17:23:54

Nekem az a benyomásom, hogy némely fideszesek már a bukásuk utáni számonkérésre gondolnak, amikor jó előre elkezdik játszani az elmebeteget...

292578 2013.04.13. 17:35:10

Én nem is tudom, ti semminek sem tudtok örülni. Már 3 órát működött. (Aztán kimerült benne az aku.) A dízel meg egyenesen korszakalkotó. a tankba nem kell semmi, egy ló a kocsi elé, Gyí, és már megy is! Nem zseniálisak ezek a találmányok? Na ugye!

15349 2013.04.13. 17:46:01

Érdekelne Pálinkás véleménye... :-)

179584 2013.04.13. 17:50:19

Re 3.: Leghöbb vágyam, hogy lássak egy, azaz 1db ló által min. 120 km/h sebességgel száguldó diesel- járgányt. Ha meglátom, veszek is egyet, pedig kisnyugdíjas vagyok, akinek a 27 éves Volvoját megbecstelenetítették, majd el is lopták.

292578 2013.04.13. 17:56:46

Ki beszélt itt 120 km-e sebességről? Nem félnél te ilyen rohanásnál? Na látod!

267802 2013.04.13. 17:57:06

Most már valóban meg kell nyitni az OPNI-t! MÁR rentábilis lenne az üzemeltetése! :-)

289876 2013.04.13. 17:59:37

2. jehu Nagyon nem kell megerültetniük magukat! :-) 3. Emilke A Diesel, az nagyon jó lesz.! Alighanema Györgyi-féle szélerőmű fogja hajtani. Ez a kocsi tetejére lesz szerelve és a menetszél hajtja. Már hogyne örülnénk neki! 3.grincs. Az új OPNI-t is a Széles-féle perpi fogja ellárni árammal.

292578 2013.04.13. 18:00:35

7-re. Áthelyezték a Kozma utcába, Köbányán.

291070 2013.04.13. 18:11:27

mellékvonal: széles anno elhatározta, hogy leányait - kettő darab - német ősi nemesi családok fiaihoz fogja kiházasítani. eredményről még nincs hír. a győri hazai buszgyártó projektből - pedig logikus lett volna részvétele, elvégre az ikarust is ő vágta haza - kihagyták, hát kell valami varázslat! perpetuum mobile, a hungaricum!

292578 2013.04.13. 18:14:48

Nézd meg az apját, .... Menekülj!

289876 2013.04.13. 18:18:32

10. keleti bölcs Az Ikarus benne lesz a buliban: az fogja lebonyolítani a logisztikát! Jól kimódolta ezt a Széles. Sajnos fogadni mernék, hogy az állítólagos munkahelyteremtésre lesz állami "támogatás". Tán erre megy ki a szálhámosság...

289876 2013.04.13. 18:25:53

Megjegyezném, volt már magyar perpetuum mobile. A feltaláló, aki müködés közben be is mutatta a találmányt, nem más volt, mint Matuska Szilveszter, a biatorbágyi vonatrobbantó. A találmány szemléltetésére egy kis tavon került sor, Matuska egy kis modellhajót távirányított (rádióval), azt állítva, hogy a távirányítóból kilépő energia-sugár hajtja a modellt. A modellben természetesen egy akkumulátor rejtőzött. Matuska a szemléltetéskor szökni akart, erre ment ki a dolog. Mint tudjuk, a szökés nem sikerült...

295370 2013.04.13. 18:37:39

Lehet, hogy ez a Széles dolog marhaság. Paks bövítése azonban biztosan az. Az ellen mégsem ágáltok.

11256 2013.04.13. 18:52:55

én leragadtam az energiamegmaradás törvényénél, amely kimondja, hogy energia nem teremthető és nem növelhető, csupán átalakulásai vannak, egyik formából a másikba. eddig úgy tudtam, hogy ez egyike azon kevés törvényeknek, amelyeket az ókori görögök óta senki nem cáfolt meg, sőt, a kvantumfizika is megerősít. akkor meg mit kicsinyeskedik Széles? miért nem azt mondja, hogy a felcsúti vállalkozó forradalmasítja a fizikát? azt hiszem, Lehárnak lesz igaza. a munkahelyteremtésre különben biztosan lesz közpénz, még idén, a többi nem számít.

267802 2013.04.13. 18:54:49

9. Emilke Emilke! Az az IMEI - Igazságügyi Megfigyelő és Elmegyógyító Intézet! Ez CSAK a raboknak van! :-)

289876 2013.04.13. 19:00:42

15. evianna Az energiamegmaradás törvénye még mindig érvényben van! Széles kever, mint Piszkos Fred, a felcsuti Györgyi "feltaláló" meg önáltató fantaszta. Na, ezek szépen egymásra találtak! Lehart nem olvastam, de az állami támogatásban, pontosabban abban, hogy erre számítanak, többé-kevésbé biztos vagyok.

292578 2013.04.13. 19:03:42

Kedves grincs? Na és? Mióta vagy kicsinyes? :-)

62853 2013.04.13. 19:26:57

Tisztelt Szerző! Ez az igazi perpetum mobile. Az állami támogatás! Magyar találmány,, igazi hungarikum!

267802 2013.04.13. 19:36:28

18. Emilke Igazad van Emilke! Még lehet rab! :-))

267802 2013.04.13. 19:41:20

19. lusta Lusta Barátom! Most van itt az idő, mikor nem értek Veled egyet! Ha az állami (közpénz) "megmozdul", az valaki csókosnak a zsebébe vándorol! És ott már el is tűnt! Megszakadt a mozgás, folyamat! Bezárult a kör! :-))

267802 2013.04.13. 19:44:04

17. Gordon. (szerkesztő) Ezt írod: "Az energiamegmaradás törvénye még mindig érvényben van! " Te azt csak hiszed, hisz a 2/3 már felülírta! Visszamenőleges hatállyal! :-)

289876 2013.04.13. 20:01:52

Lusta, grincs: Ott stimmel a metafóra, hogy úgy műxik a (pénz)szivattyú, hogy nem kell hozzá energiabefektetés - azaz valódi teljesítmény. Nevezhetjük ezt harmadfokú perpetuum mobilének. De várjuk ki az őszt a végleges ítélettel!

163107 2013.04.13. 20:02:27

Tehát levegővel vígan lehet repeszteni 200-zal. Hajaj. Ha még igaz is lenne, mit szólna hozzá az olajlobbi. Mert ez nagyszerű találmány lenne kétségkívül. És pillanatok alatt világsiker is lenne, hát ki ne szeretne a levegőből megélni? Autót fenntartani? Nem kellene nézni, ma éppen mennyit nőtt a benzin ára? Na de van itt az az ellentmondás, amire Gordon is célzott: "Nem elsősorban a nagyfeszültségen keresztül, hanem a nagy áramon át csatolja ki az energiát a szerkezet „a levegőből” – mondta Széles Gábor, lapunk tulajdonosa a médiaérdeklődés középpontjában álló energiacelláról. A berendezés nemzetközi kooperációban készül, itthon Székesfehérvárott lesz a gyártás. Emellett kiemelte a dízelmotorok fogyasztásának és környezetszennyezésének redukálását megoldó találmányt is" Na de, ha csak nagy áramon át kicsatolt levegő - energiát használunk, akkor minek a dízelolaj? (Tetszik az ötlet. Hátha beválna - csak éppen a milliárdossal van egy kis bibi. Az Ikaruszt fel se kellett találni - Széles mégis hazavágta a termelést...)

62853 2013.04.13. 20:06:09

21. grincs Én mat-fizes vagyok, ezért sajnálattal kell közölnöm veled, hogy ez az igazi perpetum mobile. ˝Ha az állami (közpénz) "megmozdul", az valaki csókosnak a zsebébe vándorol! És ott már el is tűnt!˝ Nem megszakadt a mozgás, a folyamat!, hanem éppen ellenkezőleg, beindult és ebben a rendszerben a kör bezárult és állandóan mozgásban van. Ebben a körben kívülről semmi sem zavarja őket, csak a belső rendszerben van mozgás.

62853 2013.04.13. 20:13:43

Közben az én világmegváltó találmányommal mi lesz? Feltaláltam egy olyan szerkezetet, amivel bármikor át lehet látni a falon. A látható tartományban. Sajnos nem árulhatom el a lényegét, de az országot úgy, de úgy fellendítené, és rengeteg új munkahelyet is teremtene. Szomorúan vettem tudomásul, hogy a nemzetközi karvalytőke ennek a remek találmánynak minden lehetséges úton-módon keresztbe tesz. Reményeim szerint az ősszel kiállhatok a nagy nyilvánosság elé ezzel a találmánnyal. Egyelőre titokban készítjük a mintapéldányokat Kiskunröcsögén. Jenleg csak munkaneve van, de magyar pályázatot, magyar pályázóknak óhajtunk kiírni a végleges elnevezésért. A póri nevet meg kell változtatni. Ki hallott ilyen buta nevet, amit most adtunk neki? Ablak.

289876 2013.04.13. 20:24:21

24. Osszián A pasas nyilván több vasat akar a tüzben tartani, hátha nem fog menni az energiacella. (természetesen megbuktatja az olaj lobby). Különben azt hiszem, hogy olyan rendszert ajánlottak neki, ami több több komponensből áll és mindegyik jobb hatásfokú lenne állítólag a jelenleg működőknél. Lehet egy szélerőmű(vecske) olvastam egy magyar találmányról, ahol a szél nem szélkereket forgat, hanem lapokat hoz rezgésbe, ami áramot indukál. Állítólag... Aztán fabrikáltak valami generátor-félét, ami feltehetően egyfajta áramátalakító - talán egy transzformátor, kombinálva más komponensekkel. Aztán van egy energia tároló, ami Györgyi szerint vízbontáson alapul. Nehézkes, naiv dolog, de ebben reménykednek. Valami ilyesmiről lehet szó, ha egyáltalán van valami konkrétum. Persze mindez nonszensz, garantáltan nem lesz belőle semmi. Akkor még mindig marad ez a Diesel motor ügy, ami hasonló blöff. Nincs ott már semmi új, ami valakinek eszébe nem jutott volna.

289876 2013.04.13. 20:35:35

Ahogy hallom, Széles számít egy új kormánymegbízásra, mint innovatív vállalkozó. Aranyat kell csinálni ólomból. (ezt a használt autó-akkukból nyernék ki). Széles már leadta az ajánlatot, megvan hozzá az alkimista is. Az ok, amiért ez szükségessé válik, a deviza tartalékok lenyúlása. Valamiből pótolni kell majd, na!

163107 2013.04.13. 20:49:09

Én meg azt hiszem, egyszerűen a Batthyány kastélyt akarja felvirágoztatni. ezzel a szélhámossággal odamegy pár érdeklődő (az állam kifizeti helyettük a lábáztatást),aztán majd beindul magától, mint a szélturbina...:-) http://nol.hu/belfold/20130226-felcsutrol_startol_a_sikerraketa

289876 2013.04.13. 20:56:54

Azt a kártyát is megjátsza, ha lehet .Nem véletlenül lett gazdag.

201832 2013.04.13. 21:03:17

Állítólag tényleg működik a dolog. Energia a levegőből. Csak az a baj, hogy kormánydöntés szerint a találmányt eladjuk Azerbajdzsánnak és Írországnak megosztva, egy baltás gyilkosért és egy terepjárós gázolóért cserébe.

163107 2013.04.13. 21:38:49

Nem emlékeztek valami Engel (de nem biztos) nevű fizikusra? Annak volt egy találmánya, de nagyon régen. Még a Déri János műsoraiban láttam, csak homályosan emlékszem. Nos, egyébként az a gyanúm, hogy itt egy óriási szélhámosság készül. Ezek majd bedobják ezt a témát - az idő persze rövid, ősszel állnak elő vele, tavasszal már választás - nos addig telebeszélik a népek fejét (gondolják ők), hogy micsoda forradalmi újítás, Mo mind a 3200 településén lesz egy ilyen örökmozgó készítő gyár, lesz 1 millió munkahely - na és a népek rohannak rájuk szavazni... aztán lesz, ami lesz.

201832 2013.04.13. 21:53:10

32. Osszián Erre gondolsz. Nem fizikus (hál istennek) mérnök. http://hu.wikipedia.org/wiki/Egely_Gy%C3%B6rgy

178479 2013.04.13. 22:03:19

Nem értem az olvtársak permanens fikázását! Ez a feltaláló Szélessel egyetemben egy zseni! Az ábra is ezt sugallja, mert például közismerten Leonardo is mindig szándékosan beépített valami kis hibát a műszaki rajzaiba, hogy ne lehessen elrabolva rekonstruálni zseniális találmányát. Ebben a zseniális ábrában az a leonardoi bibi, hogy ha az a metal példul alumínium, akkor a zseniális találmány nem műxik. Csak ha vas!

163107 2013.04.13. 22:10:11

Kösz Vektor, igen - de én valami energiacsináló masinára is emlékszem.

163107 2013.04.13. 22:11:58

Zorro, hát te így vágod? Csináljuk meg közösen és risztelünk a milliárdokon,,,-))

295370 2013.04.13. 22:12:04

Fikázzátok az örökmozgót, pedig olyat tudtommal rajtatok kívül senki se mondott. Dehát nektek ez esik jól.

201832 2013.04.13. 22:35:25

Nem tudom, én fizikát az amerikai rajzfilmekből tanultam. Tom és Jerry, Flúgos futam, Gyalogkakukk. Például, ha kifutunk a szakadék fölé, addig nem esünk le, amíg jár a lábunk.

267802 2013.04.13. 22:41:25

38. vektorviktor A madár is csak addig tud repünil, míg csapkodja a szárnyait! Kivéve persze, ha vitorlázik! :-)

178479 2013.04.14. 00:30:47

36. Osszián 2013. 04. 13. 22:11 Áh! Már véső! A mindent járó malmocskával is lekéstünk (Jokkahainen) Én inkább a terülj-terülj asztalkámat szeretném beadni a találmányi hivatalba. Esetleg eladnám Szélesnek.

178479 2013.04.14. 00:31:49

37. szubkontra 2013. 04. 13. 22:12 Hát eztet mondom én is.

289876 2013.04.14. 08:09:23

31. vektorviktor Ez pontosan így van! Könnyen belátható, hogy az energia a levegőben van, ha meggondoljuk, hogy rengeteg energikus ember szaladgál körülöttünk és mind levegőt lélegzik. Ha abbahagynák a lélegzést, már nem lennének olyan energikusak. 34. ZorróAszter Lesz itt tudatosan beépített hiba, csak mára elfelejtették, hogy mi volt az. Most kereshetjük... :-(

14742 2013.04.14. 08:28:59

Gordon! Hamut szórok fejemre, megtépem kaftánomat és sűrű bocsánatkérések közepette jóindulatodért esedezem. Amíg nem olvastam az eredetit, azt hittem viccelsz. Meg tudsz bocsátani?!:)))

289876 2013.04.14. 08:50:45

Szia Lehar! Megvan a jóindulat, bár nem tudom, miről van szó. Itt korábban már evianna is említett Téged, ott már jeleztem, hogy azt hiszem, kimaradtam valamiből.

14742 2013.04.14. 09:04:31

44. Gordon. (szerkesztő) 2013. 04. 14. 8:50 Akkor most nagyon prózai leszek: Amíg csak Téged olvastalak ebben a tárgyban, nem hittem, hogy mondandódnak valóság alapja van. Na ezért a bocsánat kérés.:) Azt, hogy Evianna konkrétan mire gondol - nem tudhatom. Legfeljebb sejtem, hogy a Pető Péter blogjában kialakult párbeszéd az alapja.

289876 2013.04.14. 09:21:58

45. lehar Na, akkor erre fény derült! :-) Sajnos a dolog nem vicc! Illetve az, csak az a baj, hogy komolyan gondolják.

14055 2013.04.14. 10:38:28

Gordon, nekem a történetben az a legbánatosabb, hogy már elképzelni sem tudjuk, hogy valaki valamire valóban rájött.. Éppen Te meséltél nekünk itt egy sor zseniális mérnöki találmányról, csupa olyan dolgokról, melyek azelőtt elképzelhetetlenek voltak.. mondjuk 100 éve, ha valaki azt mesélte volna, hogy rájött valamire melynek segedelmével mi most úgy fogunk beszélgetni, ahogy éppen beszélgetünk, szerintem minimum simán őrültnek nézték volna.. A dolgokra, melyek könnyebbé teszik életünket, melyek lehetőségeinket bővítik, nem általában az emberiség találta ki, hanem sorra meg tudjuk nevezni azt az embert, aki felismert egy-egy a természetben létező összefüggést és azt mondta, ha igaz az, hogy ez így van, akkor annak analógiájára az is igaz kell legyen, hogy.. ezek az állítások vagy igazak voltak vagy nem, de amikor igazak voltak, akkor nagy dolgok jöttek létre az emberiség történetében. Csodák valóban nincsenek, leszámítva az embert, az ember megismerő képességét, és soha nem tudhatjuk, hogy egy- egy ember mire jön rá, éppen ezért a legnagyobb ostobaság amit az ember elkövethet, amivel a legnagyobb kárt okozza magának, hogy nem ad minden megszületettnek egyenlő esélyt a megismerésre, a gondolkodásra.. milliárdnyi elveszett lehetőség a világegyetem és benne a lehetőségeink megismerésére.. Az a fekete trutymó pl már az ősember idején készen állt, de hosszú évezredeknek kellett eltelnie, amíg ki tudtuk belőle nyerni a benne elraktározott energiáját a napnak.. Szóval nem védeni gondolom Széles Gábort, csak azt mondom: soha ne mondd, hogy soha, különös tekintettel arra, hogy millió olyan dolgot használunk éppen, amire azt mondták valaha, hogy soha.. Szerintem az is teljesen elképzelhető, hogy valóban valami kolosszális felismerés van születőben, az persze egy másik dolog, hogy ezt kik és mire gondolják használni majd.. -Lásd még atomenergia...- Az hogy Széles valamilyen módon benne van, "rá tette a kezét", az valóban nem sok jót sejtet nekünk rövid távon az eddigi tapasztalataink alapján.. Persze ismerem a farkast kiáltó fiú történetét, ezek meg már annyiszor kiáltottak "farkast", hogy teljesen érthető a reakciótok..

201832 2013.04.14. 11:18:23

47. KerekesZs Remélem, neked nem kell bemutatnom Ráth-Végh István egyik gyönyörű munkáját, a Hatalom és pénz címűt. (Az emberi butaság címűről nem is beszélve) Nos ebben részletezi a kérdést, és a történelmi forrásokat, hogy minden nagyeszű uralkodónak volt saját alkimistája. Az alkimista általában úgy férkőzött az pénzes és pénzéhes úrhoz, aki nem volt feltétlenül hülye, hogy sikeres kísérletet mutatott be, aminek a végén kis mennyiségű arany, vagy annak látszó valami keletkezett. Ezután hosszú évekig élősködhetett a nagyúr nyakán, míg meg nem unták, el nem menekült vagy fel nem akasztották. Nem hinném, hogy nem látod, (látjátok) meg ebben Széles és Dr. Györgyi történetét.

289876 2013.04.14. 11:36:24

Zsuzsa, régi tapasztalat szerint különbséget kell tenni valódi, megalapozott felfedezések és áltudomány ill. szélhámosság között. Ez a mostani akció messziről büzlik ez utóbbitól! Minden jel erre mutat! Történtek nagy felfedezések a tudományban, vagy a technikai megoldások terén, de ezek MNIDIG érőben voltak a saját idejükben. Eljött rájuk az idő! Úgy a tudományos gondolkodás, egyes tudományágak érettsége és más feltételek is taljat nyújtottak ezeknek az új felfedezéseknek. Ez itt nem ilyen! Itt is talajt nyújt valaminek az előrehaladott állapota, de ez a valami nem a tudomány, vagy a tudományos gondolkodás. Ez a csodavárásra való hajlás a kilátástalan helyzetben, az eluralkodott gátlástalanság és a csökkenő szellemi igényesség. Persze, mindnyájan szeretnénk valami világra szóló felfedezést a magunkénak tudni, az összes vonzatával. De sajnos ilyenre itt most nincs kilátás. Az égvilágon semmi nem mutat ilyesmire, az ellenkezőjére viszont ezer jel. Megvan rá az igény a közönség szempontjából (csodavárás), a befogadó készség, csakúgy, mint a fidesz által nyújtott nagymagyar büszkeségre -jobb híján és mindez pompás talajt nyújt a kóklereknek és az önáltató "meg nem értett feltalálók"-nak (csakúgy, mint a politikai kóklereknek a nemzeti öntudatra és büszkeségre vágyó befogadó közeg.) Tudod, hány "világszabadalom" kering a legendák világában? Sok-sok fajta örökmozgó, sosem volt Tesla-generátor és nullpontenergiás csodakütyü, elliptius energiatermelő spirálkerekek, implóziós erőgépek, titokzatos térenergiát használó akármicsodák, stb. A baj ezekkel az, hogy ezek fizikai magyarázatát meggyőzően soha nem sikerült prezentálni, de még nagyobb bajuk, hogy sosem működtek. Az pedig öreg hiba, lássuk be. :-( Hogy én mit gondoltam erről a most beharangozott készülékről, korábban itt leírtam. Feltehetően ismert komponensek kombinációja, amik mindegyike a "feltaláló" szerint valamivel jobb hatásfokkal müködik a gyakorlatban használatosaknál. Forradalmian új elvről nincs szó, legfeljebb egyszerű technikai módosításokról, amiben az ötlet eladója reménykedik, Széles pedig ezt meglovagolja, pénzt és hírverést-reklámot remélve, esetleg politikai haszonra számítva másokkal együtt. Szóval, sajnos nem... A realitás taláján maradni mindig hasznosabb, mint végül felébredni -általában későn- az álmokból. PS. Én rengeteg nagyreményű újításról, felfedezésről, technikai ugrásról tudok. Nem tudok viszont egyetlen olyanról sem, Amerika felfedezését, Einstein eredményeit, az atomi világ fellfedezését, a kvantummechanikát, az erőgépek munkába állítását, vagy a fizikai törvények felismerését is beleértve, amik ne a más területek eredményeinek a légkörében, a tudományos gondolkodás egy elért szintje által determinálva születtek volna. Mindezekkel párhuzamosan halad mindennek a vadhajtása is, meg azok, akik ezt meglovagolják.

14055 2013.04.14. 12:33:11

Gordon, értelek én, de nem véletlenül kezdtem úgy, ahogy kezdtem a mondókámat.. szörnyű tragédia, hogy már annyiszor csaptak be minket, hogy már mindenben a rosszat keressük, hogy állandóan tartanunk -félnünk KELL egymástól, hogy ez az egész rohadt korrupt rendszer igazából arról szól, hogy ki hogy és mivel tudja átvágni a másikat, hogy csak egymás ellen vagyunk képesek valamire, és együtt meg nem...szörnyű tragédia, hogy értelmes, tanult embereket is mivé tesz ez az embertelen- emberellenes, ostoba rendszer, melyben pont az "emberi természet" : a megismerés-megértés képessége és akarása az, ami leginkább elvész, melyben az ember nem cél, hanem csak eszköz, általában agyament, vagy agyasosemvolt, téveszmékkel küzdő pszichopaták rémálmainak megvalósító eszköze.. Nyakon öntve azzal a különböző módon előadott katyvasz barmisággal persze, hogy mindez valamelyik isten akarata, aki ily módon is próbára tesz téged, és a rövid földi élet valójában csak a próbatétel az örökkön örökké mennyország felé, a gonosz meg nem a te dolgod, majd isten itélőszéke előtt lakol, ha lakolnia kell.. Ettől még persze teljesen egyetértek azzal, hogy "Nem tudok viszont egyetlen olyanról sem, Amerika felfedezését, Einstein eredményeit, az atomi világ fellfedezését, a kvantummechanikát, az erőgépek munkába állítását, vagy a fizikai törvényekfelismerését is beleértve, amik ne a más területek eredményeinek a légkörében, a tudományos gondolkodás egy elért szintje által determinálva születtek volna.Mindezekkel párhuzamosan halad mindennek a vadhajtása is, meg azok, akik ezt meglovagolják." Ezt én úgy szoktam fogalmazni, hogy az ember számára az egyik legfontosabb erőforrás az sok évezredes felhalmozott emberi tudás, mely a bolygó többi erőforrásához hasonlatosan az emberiség osztatlan közös tulajdona. Még jó, hogy a Nap nincs még magántulajdonban:) -Jelzem, ha jól emlékszem Bolíviában volt azért már kísérlet az eső "privatizálására" is.. - Ez a közös tulajdon ölt testet minden fejlett, összetett nagy kapacitású, életfeltételeinket és minőségünket javító termelőeszközben is. Mitől is lesznek ezek valakié? Miért valakiknek és nem mindannyiunknak dolgoznak a fejünkben született találmányok /gépek? A szélesgáborok nem vadhajtások, hanem a rendszer szükségszerű hajtásai, a verseny az verseny, egy győztes- sok vesztes, egy versenyben bármi áron győzni kell, ha nem akarsz vesztes lenni..

289876 2013.04.14. 12:58:46

50. KerekesZS Teljesen egyetértek azzal, hogy tragedia az, hogy ide jutottunk, oda a bizalom és jóhiszeműség, és nem véletlenül. Mondjam azt kesrű-viccesen, hogy nem szeretnék most élni?

14055 2013.04.14. 21:09:13

Nekünk még jutott jó Gordon, még van mire emlékezni, de ma fiatalnak lenni..

295370 2013.04.14. 21:10:00

47. KerekesZS 2013. 04. 14. 10:38 Te azt szoktad mondani, hogy gondolkodol. Akkor pedig vedd észre, hogy az örökmozgó fikázása még Széles szintjét se éri el. Úgy legyél megértö.

295370 2013.04.14. 21:29:42

50. KerekesZS 2013. 04. 14. 12:33 A világban sok hazugság van. Egymással ellentétesek is. Da vannak dolgok, amiket meg lehet látni, csak éppen a gátlások akadályozzák. Itt van például a laser-tv esete. 2-3 kijött Mitsubishi egy elég vagány megoldással, már elkezdte árulni az USA-ban . Aztán eltünt a piacról, nyom és hír nélkül. Hogyan? Az LCD fejlesztésekbe sok pénzt öltek bele. Amíg ezt a piacot le nem aratják, addig nem szabad olyan termékkel kijönni, ami ezt a piacot lenullázza. Így müködik a "piacgazdaság". Ilyen összeesküvö módon. No, de ilyen konkrét esetekröl beszélni se szabad. Csak arról, amikor kóklerek akarják megetetni a világot. Így aztán fogalmad se lehet, mi igaz s mi nem.

11256 2013.04.14. 22:13:13

45-46-ra: én egyszerűen csak arra gondoltam, amit Jehu a 2-ben írt - hogy Széles felmentvényt akar szerezni. akár mint elmebeteg (tudok olyan nagymenőről, aki beszerzett egy ilyet magának), de még inkább, mint a haza üdvéért folyamatosan tüsténkedő megfáradt (és kissé kifosztott) nemzeti vállalkozó. a nyilatkozatai ellenben biztosan csak a hangulatkeltést célozzák: 3 óra futás után a világon semmit nem lehet mondani egy szerkentyűről) és tökéletesen indokolatlan, hogy miért kellene várni a következő, 3 hetes futásra hónapokig! elvégre egy folyamatos üzemre szánt masináról van szó, nem? (én meg már láttam olyan újszerű motort, amely vagy hat-hét hónapja próbapadon volt már, de még mindig nem döntötte el a szabadalom tulajdonosa, hogy kezd-e vele valamit - jó üzlet volt a magyar cégnek, aki bevállalta az aprómunkát). itt meg szabadalomról még szó sincs. csak csöpögtetés lesz, a választásokig. akkor meg majd kiderül, hogy van ám egy harmadik, most arra kell koncentrálni.

289876 2013.04.15. 07:13:45

55. evianna Igen, Széles nyilván tudatosan helyezkedik! Több eshetőségre is felkészül. Anyagilag is, politikailag is. Persze, ha a fidesz menne, neki nem kell tartania törvényes felelősségre vonástól a politikai helyezkedése miatt - az nem tilos. Az erkölcsi ítélet meg már amúgy is megvan. A cirkusz a "készülékkel" is része a választási hadjáratnak és ezt Széles nem is titkolja: biztosítja az újabb 2/3-ot, mondja. Nyilván úgy fogják csinálni, hogy a választásikg ne derüljön ki, hogy marhaság az egész. Lebegtetik a dolgot, reményt keltenek a hiszékenyekben és "nemzeti ügyet" csinálnak belőle, pont, ahogy írod. Az ilyesmi itt már bevált! No, akkor ez a post le is futott! A téma még előjön, abban biztos vagyok. Hiányoltam ugyan néhány bloggert, aki általában hozzá szokott szólni a postjaimhoz, de a lényegről végül enélkül is szó esett.

199664 2013.04.22. 12:53:49

Feltaláltam a hónalj-szagú spért,meg a fokhagyma-szagú rágógumit! Érdeklődés??!!
süti beállítások módosítása